Tuesday, December 18, 2012

Meet Mr V

Salam..
After almost 2 weeks barulah rasa nak update ttg ni..hehe
Its not about showing off or what..
Cuma melahirkan rasa syukur dan yeah its my blog right..so my right to post anything :-)
06 Disember 2012 
tu la tarikh kelahiran my 'new' ride..
xde la new pn sbb its a used car..but still new for me..erk~
Gigih amik unpaid leave sbb nak g collect this precious kat Cheras..
memang penat sbb kena naik bus, train and cab nak ke sana...
tapi everything worth it bila nmpk silau cermin dari jauh :-)
i dont have name for it yet..maybe shudn't give any..so i just call it as Mr. V..haha

Ni la anak dy..
nama dia anak kunci :p

The Interior
Simple yet memenuhi selera #eh


Meet Mr. V
Nothing much to do with this monster..well-dressed
cuma perlu ditinted and re-paint the bumper..
How I love my new ride.Please be nice to me ya Mr. V..nnt i blanje u myk hitam sedap..ahaha

ok bye~

4 comments:

eddy syrol said...

lovely... pimp my ride... tetibe... hehehe... ley tumpang r nanti kan kan kan...

Nik said...

singgah sini :)

kyoo reza said...

eddy :

boleh sajo :)

kyoo reza said...

nik ros :

:) thanks

Followers

free counters