Sunday, March 28, 2010

aku rS bErsaLah kaT pOmpuaN tU...

(xde kaitan ngn kisah benar di bawah) :p

arini aq g library..hua2 AGAIN :p
ni yg aq nk cerita tTg tiMe aq kat kafe library tD..
aq mKAn nGan ariFf la..
tHen kAt mEja sbLh kitOrang adE sOrg gUrl niew..
dY mKan gAk la..thEn kaMi xpAsan dY g beLi sUp..
dY jUz tggAlkan mKnn dY cMtu jEw..
seDar2 timE kiTrg pNdang, ade gEng bUrung2 pipit menyErang mkNn dY..
timE tUe aq nAk hAlau pN cAm ntAH la..
bUrung2 tU da paTuk2 kOt..
thEn dAt gUrl dTg dGn mangkUk sUpnya..
aLAhai keSian gilEw tGk air muKe dY..
aQ cKp..tD ad bUrung patuk2..sOrry sBb xsMpat nAk hALau..
dy mCm nTAh la xtAu nk descriBe cAMne mimik mUke dY..
sEb beK la dY da mKn siKit mKnn tUe..
dY jUz hirUp sUp yg diBeli tUh..
dAlaM ati aQ nAK je bElikaN mKnn lEn uTk dY tP sEgan la pUlak kan..
sBb xKnl dy..hMm
tHEn dy bLah mAsuk lib..
aDeh rS bErsAlah plAK aQ..hmmmm

3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Kau Kejam... Manatau dia lapar ke n takde duit dah nak beli. (aku letakkan diri aku kat situasi dia). Mesti dia nak nangis. Lebih2 lagi kalau memang dia dah takde duit nak beli makanan lepas tu.

AkU said...

ish..keksian nya kat gugurl..ko kijam ek..
hehehe..

ko xyah la blanje dier sup nuh..juz beli kat aku je ek..

kyoO~rEz@ said...

faiz farish : aq kesian la kat dy faiz..tp nk wat camne kan.he3

aKu : aq xkejAm la..cUme xsempat nk halau burung tu ^^

Followers