Tuesday, March 16, 2010

KotaKinabaluTrip..



ni la udang yg makan aritu..kenyang gilew..aq mkn 7..ha3
 
salam ^^
fUh  lm da nak upDatE tTg nie..tP xley nak uplOad pic kalO on9 gn BB digi tUh..
aisEh slOw jaK..
sO bilE da aDe kat mEGalaB ni..aPe lagi..
bErgeTEk la aq hUplOad piC baGAi..hua3
itS a pIc tiMe aq kUa ngN rOm8 aq n kAwan dy..dA xde menDe nak buAT..
(abaikan assgmnt yG mAsih btimBUn tU) :p

kamI kUa pi KK..hahaha
1st kitORang g mKn lU kat gRAce Point,sembUlan..
pUnya la sOdAp uDang cEluP tePung tUh..hu3
tHEn kitOrang g mUzium sAbah..n kg warisan..hu3
next ke tanjUng arU..thEn ke pAntai tnjUng arU...
malamnye g Centre pOint..boring betOl...ha3
tHen pi makN d blKg tAnjung aRu pLaza ^^
fUh mMg pOnat dat day.. :D


dAte : 13 March 2010 (sabTu)
mOod : bOrinK + geTek ^^
lokAsi : KK


 
inilah muzium sbah..hahaha
 
ni pic kat entrance muzium tuh ^^
 
mOtor sapE ntAh ad kat cni..flat nO jOhor lagi tuh..hu3
 
jambatan tergantung..gayat dOwh wlpn rndah je..ha3 
rumah brunei..mcm rumah org mlyu ^^
 
bisaya house..hu3
 
ni kolam kat tgh2 perkampungan warisan tuh..dulu time aq g air dy cantik lg..nOw mcm kurg bersih dah.hu3
 
rumah panjang rungus(membazir tenaga taip..pdhl da ade tulis kat pic tu..hahaha) 
sepatutnye pic ni paling atas tp  biar lah..hu3 sape2 yg dtg kk tuh patut dtg cni..kalo nk g tmpt yg betul2 mati la lame..hu3
 
ni la pic kat tnjung aru..xcantik sgt area ni..next time g area laen lak..hu3

 
yang ni lak pic pelengkap posting..hahaha
xsah la kalO xde pic aq kan...hu3
-daa-

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Cam kenal je gambar udang tu... kenal la... mmg kenal....

AkU said...

kyoo..aku nak udang goreng ttepong tuh..^^
ko hensem la..hahha..

kyoO~rEz@ said...

faiz : mmg pn..ha3

aKu : nak amik je..copy paste..hu3 oooo nak minx makan bru nak puji2 kan..ha3

AkU said...

eyh..ikhlas nig..lalala~~

Followers