Thursday, April 16, 2009

tag dR rAtu tAg kita..aKu-ayiE...

Arahan:
1)anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek x suke...
2)bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...
3)tag 10 people
4)that's all...

1)


2) hmm aq sLalu tukar2 wallpAper..kAlo ade pic yg aq sKe aq tkr ar..haha

3) rAmai giLak siyh...

-korg2 la..

4) that's all...

AnoTher tAg stoRy...:p

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
.:: xdEW oRg lagi kaya dari aq..huhu

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
.:: kan ku jadi mOdel plAygiRl..haha kidding ja bha :p

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
.:: tErjun je la..air jugk kat bwh tue..:P

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
.:: ko ingat blOg ko bgUs sgt ke ??ntah2 xde blog pun..haha :D

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
.:: miNx amPun...

6. Kalau tiada lagi hari esok?
.:: kan ku tunggu ari lusa :D

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
.:: pe susah..pandang belakang..haha

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
.:: kan ku lepas ngan tangan yg terbuka..mekasih jew :D

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
.:: mMg la..xKAn mak ayah nak dTg hOstel..:p

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati?
.:: tgK je la.. xpun g amik pic ngan dy..dah pastu balik basuh bju..hoho

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
.:: ade ke ??hmm bunuh diri..wek wek

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
.:: buat2 la puji dorang balik..haha jht gilew :D

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
.:: erk minx simpang la ..

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
.:: makan puas2 :p

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
.:: mungKin tu yG tERbaik..xley bLAh :D haha

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
.:: aNugERah dEkan jUgak..huhu

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
.:: Aussie :P

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
.:: tU semua ketentuan-Nya...

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
.:: nOt my business...

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
.:: dy nie ratu tAgged..rajIn bUat dan utus2 bAlik tAg tue..huhuhu

21 : I'm tagging :
.:: kOraNg yg rAjin..yG maLAs dUK dIam2..

1 comment:

AkuAyie said...

ahaha...aku ske kaw jawab tag yg kedua tuu... sonok membacanya

adeyh... =))

Followers